Personalizacija poslovnih poklona u poslednje vreme sve više dobija na važnosti i u bitnoj meri doprinosi ekskluzivnosti poklona. Danas je moguće personalizovati gotovo svaki poklon pisanjam inicijala, posebne poruke ili teksta namenjog osobi koja prima poklon. U nekim slučajevima, bolje je personalizovati samu ambalažu poklona nego poklon. Takav slučaj je recimo kod ekskluzivne kožne galanterije gde bi personalizacija narušila sam izgled proizvoda. Ovakvi pokloni, posebno oni iz ponude poznatih brendova, po pravilu imaju i ekskluzivna pakovanja pa je bolje personalizovati ambalažu nego sam poklon.

Navešćemo samo par primera gde svakako ne bi trebalo da propustite priliku personalizacije.

Primer dobrog personalizovanog poklona je luksuzni pisaći pribor gde se laserkom gravurom na telo olovke ili naliv pera može izgravirati potpis ili inicijali osobe koja prima poklon dok se na samoj kutiji poklona može brendirati logo i poruka kompanije koja poklanja.

Ukoliko u određenoj marketinškoj kampanji poklanjate partnerima vino ili neko drugo alkoholno piće, svakako ne propustite priliku da vlastitom etiketom (poštujući zakonske odredbe o poreklu, proizvođaču i dr.) svaku etiketu personalizujete imenom i prezimenom osobe kojoj je poklon namenjen. Ova „investicija“ je cenovno zanemarljiva u odnosu na vrednost ovako personalizovanog poklona, a njome ćete obradovati i dati važnost osobi koja ga prima.

U našoj ponudi posebno mesto zauzima digitalna štampa na tekstilu. U tom kontekstu preporučujemo Vam da poslovnim partnerima poklonite unikatnu majicu koju možemo dizajnirati za Vas ili isprintati dizajn koji sami dostavite. Dakle, ovde se ne radi o tzv. reklamnim majicama sa logotipom i sloganima Vaše kompanije nego majici sa modnim printom koji će primalac poklona rado nositi u svakoj prilici. Sama personalizacija poklona radi se na etiketi majice sa prikladnom porukom darodavca.